Etický kodex

Základní etické principy jednání

 

Konzultant společnosti Energetický manager se při své činnosti zavazuje dodržovat tato pravidla:

  • řídit se obecně závaznými právními předpisy, zejména v oblasti energetiky a ochrany spotřebitele, občanského a obchodního práva
     
  • poskytovat zákazníkovi své služby kvalifikovaně, poctivě, profesionálně a přihlížet v nejvyšší možné míře k nejlepším zájmům zákazníka
     
  • poskytovat jen pravdivé informace v přesně formulované podobě tak, aby byly snadno pochopitelné a sdělovat všechny podmínky smluvního vztahu jasně a čitelně
     
  • na začátku jednání poskytnout zákazníkovi bez vyzvání informace o účelu kontaktování zákazníka a informace jednoznačně umožňující identifikaci obchodníka
     
  • odpovídat na všechny otázky zákazníka přesně a srozumitelně a nezamlčet žádné skutečnosti, které mají nebo mohou mít pro zákazníka zásadní význam
     
  • ujistit se, zda zákazník všem sděleným skutečnostem a poskytnutým informacím zcela porozuměl a souhlasí s nimi
     
  • brát ohled na nedostatek obchodních zkušeností zákazníka, nezneužít důvěry zákazníka, jeho věku, nemoci, neporozumění či neznalosti problematiky
     
  • neobtěžovat zákazníka při nabízení svých služeb a jednat se zákazníkem zdvořile, vstřícně a nečinit na něho nátlak
     
  • zachovávat mlčenlivost o důvěrných skutečnostech, které se týkají zákazníka, o nichž se během své činnosti dozvěděl, zajistit ochranu všech osobních údajů zákazíka a nepřipustit jejich zneužití
     
  • nepoužívat zavádějící porovnání, neposkytovat nepravdivé informace, a to přímo i nepřímo, nezneužívat dobrého jména spojeného s obchodní firmou jednotlivých obchodníků s elektřinou či plynem a nepoužívat označení či symbol jiného obchodníka.